CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 11 July 2012

My CoOLest GirLFrieNd

asalamualaikum...
Hai buddies....fuuhhhh! penat weyhh!..huhu...keluar dari rumah makcik Husna dalam pkul 10-11...balik pon dalam pkul 10-11...tapi takpe...puas hati dapat spent time with my coolest girlfriend ni...lagipon..lepas ni entah bile lagi dapat jumpe dorang... selepas misi masing-masing untuk men'settle'kn hal masing-masing kat Plaza sentral Shah Alam (PAS) baru laaa ktorang gi menunaikan impian makan ABC kat sekyen 2.....Seddaaapp, Kenyang dan Kembung...

Colourful gler kan....
Syok kot dapat keluar dengan budak-budak ni....budak-budak yang takkan membesar ini adalah...zati (member aku dari sem satu dan alhamdulilah sampai skang....dan kalau diingatkn balik...dier Housmate aku dari sem 1 smpai skang...means that...luar dalam masing-masing tau dah..huhu..) Mekdah ( start kenal time sem 2 kot...kenal sebab aku tengah desperate nk meniru time dalam kelas En.Anurizal) Husna ( Kenal dari sem 1...sebab dier mule berjinak-jinak melepak  kat rumah aku time kat hostel dan alhamdulilah dier rapat dengan aku sampai sekarang)....Sem last ni memang banyak dugaan and Husna Haron ni laa teman aku ke hulu ke hilir..thanks girl!..but....aku tetap bersyukur....aku rasa aku tahu sebab Dia aturkan semua ini untuk hambanya yang alpa ni...

Me and Husna

Cak!!

Gonna miss u all...dari Kiri..Husna, mekdah, zati...Tq korang....





Zati, Mekdah and husna merupakan housemate/roomate aku yang berkaliber dan berdedikasi dari sem 3 lagi...so..kalau dah serumah, sebantal, seselimut, se'plug', dan semangkuk rasenye memang rapat dan kenal dah masing-masing macam mana.... dan aku sangat-sangat x1000 setuju kalau ada orang cakap, kawan rapat yang kita kenal kat kelas/ofis atau sewaktu dengannya amat laa berlainan bila kita kenal kawan kite tu bila kita serumah dengan dier. tak percaye??? gi laaa angkut barang-barang korang sekarang...gi duduk serumah dengan kawan korang tu..... To my coolest girlfriend ni....thanks korang...takde korang...sesak gok aku.....Esok petang, Insyaallah aku akan lepaking dengan dorang lagi...My coolest girlfriend...Nites Buddies!

No comments:

Post a Comment